Kompis det går bra nu! Lyyycka!!

Gaah jag är så glad och lycklig!
På en och samma dag har alla mina problem bara löst sig!

Var hos dokorn och fick ännu en ny sorts piller. Sista utvägen innan det blir någon typ av operation tror jag. Visst att medicinen riskerar att ge många svåra (och rent av lite farliga) biverkningar men förhoppningsvis inte! Får jag inga problem med detta blir jag förhoppningsvis frisk från min UC. Eller ja så frisk man kan bli från en kronisk sjukdom iaf :p Min käre doktor har även lovat att fixa intyg och sjukdomsbeskrivningar och allt annat sådant som jag behöver! Problem ett som löst sig.

Sedan fick jag ett samtal från Emma på vre. Hon erbjöd mig ett "fast" vikariat på en skola i sollentuna som löper hela terminen ut!! Jag har med andra ord JOBB!! Problem två som löst sig.

Efter detta åkte jag till vre för att prata med min gamla english teacher Diane. Jag var lite nervös över det för jag vet hur mycket lärarna har att göra just nu och så och var osäker på om hon skulle orka ta på sig mer att göra. Hon blev dock jätteglad att se mig och erbjöd sig direkt att hjälpa mig och kika igenom saker jag ska skriva på engelska. Problem tre som löst sig.

Sedan gick jag in på vrg.s expedition. Eftersom det numera är Mattias och inte Erik Almén som håller i schemanen gick jag in till honom för att (klantiga) jag inte hittar mina slutbetyg. Detta ordnade han på ett kick och jag fick mina betyg på både svenska och engelska, bilagor och allt! Problem fyra som löst sig.

Efter detta hade jag ett möte med Lina på Blueberry. Förstod inte så mycket sist vi sågs men idag lyckades hon reda ut alla mina funderingar och kommer dessutom att finnas till under hela processen jag behöver henne. Förstår nu precis vad jag ska göra och hur jag ska lösa allt inför studier och liknande. Problem fem som löst sig.

Tog tillslut en sväng runt hela stan, bokaffärer, bibliotek, allt(!) för att hitta Brenad Shaws pjäs Pygmalion på svenska. Den fanns ingenstans. Dock mindes jag att jag och Magnus satte upp en dialog ur den på vrg och sms.ade honom! Han har pjäsen och jag ska få låna och kopiera upp den på en gång imorgon!! Problem sex som löst sig.

Hur bra kan det gå på en daag liksom???

Dessutom(!) tog jag en snabbis förbi mitt paradis Scorett. Skorna jag tittat på sisådär varje månad i två år var nu prissänkta från tusen kronor till tvåhundra så nu är dom mina!! Langar bild på dom någon annan gång!

Tack till gud och all världens makter och särskilt tack till de fantastiska människor som idag gjort mig till världens mest tursamma och lyckliga brud!

PEEEAACEE OUUUT Y'ALL!


Kommentarer Från Er
Ellen

ååååh va härligt att läsa signe :D vi måste ses snart!! <3<3<3

2011-01-31 19:05:58
Ellen

ååååh va härligt att läsa signe :D vi måste ses snart!! <3<3<3

2011-01-31 19:06:42
Signe

Thihi tack baby!! Det måste vi veerkligen :D NÄR KAN DU?? <3<3<3

2011-01-31 21:49:00
URL: http://signelvinowak.blogg.se/
Ditt Namn:
kom ihåg mig? (så du slipper skriva allting om och om igen)

E-mail: (visas bara för mig)


URL/Din Bloggadress:


Ordet är ditt: