Sommar och skansen

Idag är det officiellt sommar. Eller ja, det är årets första "sommarmånad".
Jag och C följde med klassen till skansen, myys!

Regnade i början men sedan blev det strålande sol.

Kan ni förstå att jag får betalt för att gå på skansen och titta på mina älsklingar (och ja då pratar jag inte om barnen utan om vargarna <3)! Skön dag helt enkelt!

 

Efter jobbet blev jag upphämtad av mina kära syster som ju befinner sig i sthlm för tillfället! Bytte om i bilen påväg mot mörby där vi hämtade upp BRUUR (permis, yaay) och mami! Sedan körde vi till djursholm och Göstas place för att fira Elias som tagit studenten! Fick inte med mig C dit men Perlan, Magdalena och Andreas var där! Självklart fick jag även en chans att umgås med hela underbara familjen Tingström (minus Emil som skrev tenta i lund). Hääärligt kväll!

 

Mami skjutsade mig hem till mig och jag har varit duktigast i hela världen och verkligen städat. och då menar jag städat! Har även börjat packa lite och tvättat.

Inte lång tid kvar i Danderyd!

 

Imorgon blir det jobb på Catalana, sedan hem till HELA FAMILJEN på värmdö. Kan inte minnas sist hela familjen var samlad sist. Alla vi barn på värmdön!

 

Nu ska jag typ.. läsa. Borde sova, är tröttis (och illamående.. blöö).

 

Peace Out


Kommentarer Från Er
Ditt Namn:
kom ihåg mig? (så du slipper skriva allting om och om igen)

E-mail: (visas bara för mig)


URL/Din Bloggadress:


Ordet är ditt: