movin' oooon

Det spöregnar så det blev inget Catalanis för mig idag.
Kaos vart det dock igår när jag och Heddish stod där ensamma ett tag. Meeen vi överlevde - VÅGEN!
Nu har jag börjat med projektet att packa ihop mitt rum på värmdö.
Problemet är att jag skrotat min dator, vilket betyder att jag inte har någon musik i rummet. Musiken (och datorn) finns istället tillgänglig i pappas, för tillfället övergivna, rum. Detta är ett problem eftersom jag inte kan slita mig från pappas Spotify, där det fortfarande finns möjlighet att spela Ulrik (thihihhihihihukfksdhuisula). Hum.
Därför har jag pausat lite.
Men nu ska det slängas... Det som finns i lägenheten i Danderyd kommer ju åka ut i boden här på Värmdö så småningom. Men det betyder att det som finns i rummet på Värmdö måste.. hivas..
Och jag som avskyr att slänga grejer.
Skulle aldrig klara av det om det inte var för att det ger mig en viss satisfaction (kommer inte på det svenska ordet, vrg-syndrom!!) att veta att jag gör detta för att kunna skapa mig ett nytt liv i LA (hur overkligt är det inte att skriva så liksom?).
Gamla cosmotidningar, skrivböcker från gymnasietiden (fullklottarade med whitesnake, mötley crue, wild kixx och signe <3 ... haha!), gosedjur jag vunnit på grönan, affischer jag plockat ner från slussen, gamla TF-trumpinnar. Allt ska bort. Eller okeeej, kan ju hända att jag sparar en och annan grej av nostalgiska skäl ;) men jag ska försöka i alla fall!
Måste slita mig från Ulrik i lurarna och sätta igång nu!

Bye Bye och So Long och Peace FREAKIN' Out!

Kommentarer Från Er
Maria

Jag längtar till vi ses gumman!!!

snart <3

2011-06-19 13:58:33
Maria

Jag längtar till vi ses gumman!!!

snart <3

2011-06-19 13:58:47
Ditt Namn:
kom ihåg mig? (så du slipper skriva allting om och om igen)

E-mail: (visas bara för mig)


URL/Din Bloggadress:


Ordet är ditt: