En Månad Kvar

Idag är det exakt en månad kvar.

Om en månad sitter jag på flyget till mitt nya hem, Los Angeles!
Just nu är jag varken nervös eller spänd eller någonting, det hela känns på något vis ännu längre bort än vad det gjort hitills. Antar att jag kommer fatta det när jag väl är där (:

Idag har jag i alla fall packat ihop mig här i Danderyd. Jeez vilket jobb!! Har bara bott här i ett par månader men det har tagit mig TIMMAR att packa. Alltså inte två eller tre utan typ sex timmar! Är helt slut!

Och jag ska inte ens flytta ut helt!

En hel del kläder som jag tror att jag kan klara mig utan har packats ner och åker med flyttlasset till värmdö på onsdag. Samma sak gäller för min säng, köksgrejer, alla böcker och filmer osv. Kommer ha tre ganska trista veckor nu haha, inga kläder, skor, filmer eller böcker ^^ Ska ju bo kvar i lägenheten nästa vecka och veckan efter det också eftersom jag fortfarande jobbar i sollentuna då. Kommer för det mesta använda Ulrikas grejer under den tiden.
Sedan blir det en vecka på värmdö då allt måste packas om, det mesta ställas undan och ett par få saker packas ner i mina carry-on-bags. PALLA LÄMNA MINA JIMMY CHOO OCH LANVIN I SVERIGE?? Men, kill your darlings heter det ju.

Tvingades för övrigt slänga ut en vidrigt stor spindel från mitt rum. Jag dog. Andra spindeln idag. Det GIGANTISKA som var på jobbet lämnade jag åt ungarna att ta hand om, haha neeejdå!

Idag har jag för övrigt avbokat alla mina körlektioner, uppkörning och hela kittet. Det hinns helt enkelt inte med. Ska fixa det när jag kommer hem och hälsar på i jul! Finfina danderyds trafikskola lyckades dock lösa det så jag inte behövde betala en massa grejer!

Och med tanke på finfina! Nicolle den underbara lilla människan har lyckats fixa så att jag kan lösa in ett presentkort som egentligen har gått ut! Snacka om att hon har räddat min.. sommar? Kärlek!

Nej nu måste jag ta tag i en massa papper som ska skrivas rent. Har, som belöning för mitt frenetiska packande samt att jag inte hade några hål i tänderna detta året heller, belönat mig med lite godis från Nora Livs. Lyllos.
Och till råga på allt har jag unnat mig lyx den sista månaden i sverige. Lyx i form av spotify premium. Sweeeet!

Lägger upp lite bilder på LA och Santa Monica, peppa!!


Los Angeles

Los Angeles Downtown


Los Angeles Beverly Hills


Los Angeles Hollywood


Los Angeles Venice Beach


Los Angeles Santa Monica Beach


Los Angeles Santa Monica Pier


Los Angeles Santa Monica College

Peace Out


Kommentarer Från Er
Ditt Namn:
kom ihåg mig? (så du slipper skriva allting om och om igen)

E-mail: (visas bara för mig)


URL/Din Bloggadress:


Ordet är ditt: