att ta bort eller inte ta bort, det är frågan.

Funderar på att ta bort min facebook.
Visst det är ett perfa sätt att hålla reda på vad som händer i allas liv och självklart att hålla kontakten med alla kompisarna, särskilt nu när jag flyttar.. Men ändå. Segt liksom.

Funderar även på att ta ut mina piercingar. Är sjukt nöjd över båda, särskilt den senaste (tungan), den andra har man ju vant sig vid liksom. Men inte heelt på topp att vara piercad när man försöker knagla sig fram som skådis. Minskar ner möjligheterna en aning. Visst det går ju att ta ut när som men de flesta förstår inte det utan tänke bara "nej henne kan vi inte ta hon är piercad" osv. Too bad.
Det är ju också skälet till att jag inte har gjort några av de tatueringar jag har färdigritate (and dying to do!!). För dessa går ju inte att ta bort hur enkelt som helst och det skulle vara min undergång om jag fick ett nej till en roll eller vad som helst på grund av att jag var gaddad. It's a hard life.

Har blivit sämre på att uppdatera bloggen har jag märkt.
Förut blev det ju typ varje dag, måste bättra mig!
En hel del har faktiskt hänt den senaste veckan.
Kanske inte världens intressantaste grejer, men ändå.

Var ju på jennahpennahs student i fredags.
Eller på mottagningen snarare.
Skulle bara vara där i en timme eftersom jag var sjuk men som vanligt med henne kunde jag ju inte direkt slita mig!
Blev kvar enda tills norska fyllan började och jennahs fasters man trillade in i ett bord xD! då gick jag haha! Var i alla fall underbart att träffa henne. Kommer sakna henne bajsamycket när jag drar!



På lördagen var det en till studentmottagning.
VRG. Som är lika med Sofia.
Var fortfarande sjuk så jag skippade utspringet men åkte till täby en liten stund för att gratulera min älskade vän. Hon var överlycklig men mycket rörd och hade gråtit en hel del (hehe precis som alla som går ut VRG.. separationsångest!!) Efter någon timme kom pappa och jag fick köra mig själv hela vägen från Täby ut till Värmdö.



På Värmdö väntade avskedsmiddag.
Freja åker nu till Lofoten och jag kommer inte träffa henne förrän jag kommer hem från LA.
Troligtvis i jul då jag planerar att komma hem och hälsa på (:
Hannes var också hemma och hade permis så för första gången på år och dagar åt vi middag tillsammans hela familjen, mys!
Sedan såg vi på Pulp Fiction som jag fått av mina kollegor i en tack-för-ditt-fantastiska-arbete-present ju!

Söndagen skulle jag (precis som jag skulle på lördagen) jobbat på Catalana men var fortfarande för sjuk.
Tog det ganska lungt, såg på film och fixade och donade innan jag åkte hem till Danderyd igen.

Måndags var nog en helt vanlig händelselös dag.
Minns inte direkt. Jobbade men inte mycket mer än så.

På tisdagen däremot.
Då var det SKOLAVSLUTNING. Haha
Sorgligt men fint och mysigt.
Eftersom jag jobbar på fritids under sommaren behövde jag inte säga hejdå till mer än några enstaka barn.
En flicka blev megaledsen och storgrät för att vi aldrig mer kommer ses troligtvis. Stackars liten. Jättefin tjej som jag hoppas det kommer gå mycket bra för i livet!
Fick en vinflaska av en elev och hennes familj, en påse med choklad av en annan, och blommor av en tredje. Jag har helt underbara elever.
Av rektorn på skolan fick jag en bok som ytterligare tack-för-ditt-fantastiska-jobb-present.
Vi åt dessutom tårta och kaka och grejer! Helt okej dag med andra ord ;)
Efter jobbet åkte jag in till stan och köade på apoteket.
Sedan till Danderyd för middags hos C.s familj, dvs Perlan och Magdalena. Det var enormt mysigt, har inte varit hos dom på hundra år trots att pappa och Perlan är bästabundisar och allt.
Vi hade underbart roliga och hetsiga diskussioner haha!
Trist att inte dela arbetsdagarna med C längre (han har semester från och med nu).

Igår var bästa dagen på länge!!!
Ganska hetsig arbetsdag MEN efter jobbet åkte jag in till stan och träffade KICKI som är hemma från afrika och hälsar på! Hur underbart var inte det!!! Helt sjukt att jag inte träffat min bästa vän på fem månader! Det var underbart att catcha up om varandras liv men tanken på den snara och mer permanenta separationen oss emellan gör redan ont! Förstår inte hur jag klarat mig utan henne det senaste halvåret!
Men men, ska njuta av den tid vi får tillsammans nu i sommar i alla fall!



Idag har jag jobbat och det var en helt okej arbetsdag. Vi såg på sommarlovsmorgon, några tjejer i tvåan dansade och sedan har vi mest flätat armband. Inte direkt vad man kallar jobbiga arbetsförhållanden!
Efter jobbet åkte jag in till stan för att träffa en tjej som ska börja på SMC precis som jag. Vi har pratat lite löst om att bo ihop men aldrig täffats. Så idag träffade jag henne för en snabb fika! Verkar vara en urgullig tjej och som det känns nu är jag övertygad om att vi skulle funka att bo ihop där borta! Vi ska träffa två tjejer till som hon har lite kontakt med också!

Efter det åkte jag till värmdö för att hämta ut MITT VISUM som har kommit!
Precis det visum jag hade hoppats på att få (M) och jag såg inte heelt crazy ut på bilden. Tumme upp!
Sedan lagade jag och pappa tacos och har sett lite på damernas match.
Och nu sitter jag här. Framför mammas macbook pro. AU. Min egen dator står trasig och seg i boden. Ouch.
Har Ulriks nya låt i örenen, Moments Ago. Kärlek.
Förstår inte hur jag, en ganska renodlad rocker med Whitesnake och Motley som favvisar har fallit för denna sextonåriga popiga guldgosse. Meeen meeen.

http://www.youtube.com/watch?v=kmp0iPP3XO0

Nu ska jag packa ihop mitt rum här på värmdö.
Sorgligt och spännande på samma gång.

Tandläkare imorgon. IH

Peace Out

Kommentarer Från Er
Ditt Namn:
kom ihåg mig? (så du slipper skriva allting om och om igen)

E-mail: (visas bara för mig)


URL/Din Bloggadress:


Ordet är ditt: