Avskedsfest

Om tre dagar flyttar jag över det stora havet för att skapa mig ett nytt liv.
Men innan dess kom tiden då jag skulle säga hejdå till mina vänner.
Det blev avskedsfest hos mig i villan på Värmdö.

Gick upp vid nio för att städa och duscha. Sedan vid halv ett kom Kicki för att hjälpa mig med alla förberedelser och när vi var klara med det kom Anna vid halv två för att ta tag i bakningen! Kicki, Anna, Kim (och lite jag..) lyckades få ihop både mat och efterrätt inför kvällen! Och för en gångs skull fanns det tid över efter att jag hade gjort mig iordning och då dök även Jennah, Carro och lilla Nova upp!
Jag är övertygad om att kvällen inte hade flytit på så smooth som den gjorde utan mina fina tjejor och min fina bror som hjälpte till med allt från diskning till musik! Stort tack!!

Resten av folket kom från halv fem och framåt!
Vi åt hamburgare och cupcakes (USAtema ofc!) och pratade om livet, det förflutna och framtiden!
Mitt under middagen plingar det på dörren och det visar sig vara blombud från Tilda och Stina, blev väldigt rörd, så otroligt omtänksamt <3 !

Fick även fina smycken och enormt rörande kort och mycket annat från mina underbara vänner.
Och jag fick ett sms från min teaterlärare där han skrev att han var glad för min skull och stolt över mig, något som för alla som känner honom vet är stort då han ytterst sällan ger beröm och komplimanger på det sättet. Jag blev väldigt glad!

Efter maten och allt höjde vi musiken lite och det droppade in lite fler.

Det finns inte så mycket att säga och berätta om kvällen egentligen mer än att den var helt fantastisk! Jag fick tid att prata med alla (och även tid att inse hur mycket jag kommer sakna dessa fina människor). Det var en sentimental men väldigt fin sista helg i sverige!

Det här blev ett väldigt förvirrat inlägg tror jag men jag är rätt skakis inför resan just nu så då blir allt lite som det blir. Det jag egentligen vill säga och skriva är ett ENORMT TACK till alla de otroligt underbara människor som gjorde min kväll så fin. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket det betyder för mig att veta att det finns människor här hemma som bryr sig om mig och som jag vet kommer fånga mig om jag faller, även om jag är på andra sidan jordklotet. Ni är bäst! <3


Kommentarer Från Er
hanna

Jag kommer sakna dig, och även om jag inte kunde komma på din fest så hoppas jag att du vet att du betyder mycket för mig! Puss på dig, och lycka till! Det kommer gå så jädra bra för dig Signe <3

2011-07-17 14:19:02
URL: http://hortegren.blogg.se/
Ditt Namn:
kom ihåg mig? (så du slipper skriva allting om och om igen)

E-mail: (visas bara för mig)


URL/Din Bloggadress:


Ordet är ditt: